קווים יוצרים מציאות

הרעיון ליצור קורס חוויתי שמטרתו לתמוך בתהליכי התפתחות אישית, נוצר אחרי שנים של עבודה עם אנשים, בתהליכי בישול ממושכים, על חום נמוך, המאפשר ריכוך ואינטגרציה של מצרכים רבים לכדי תבשיל קדרה עשיר במרקמים וטעמים.
בדומה לתבשיל הקדרה, כך גם אנו עשויים מחומרים רבים ומגוונים, מיניי מרכיבים ותבלינים שלעיתים לא ברור לנו במבט ראשון, איך הם מסתדרים ואיזה טעם הם יוצרים…?  אך מי שמבין בקדרות יודע שטיפול נכון במרכיבים ובחירת תהליכי בישול מתאימים, הופכים את הפרטים הבודדים לתבשיל עשיר ומזין .
בדומה לתבשיל הקדירה, כך אישיותנו מלאת פנים, תכונות והרגלים, לעיתים משלימים, לעיתים מנוגדים…
האתגר העומד בפנינו, הוא להכיר את הצדדים השונים של האישיות הטמונים בנו, לחבק אותם, להבין, שמורכבות זו היא מבנה חד פעמי מיוחד ששייך רק לנו. לזהות את העוצמות הייחודיות לנו, להכיר את נקודות החולשה, הקשיים, האזורים האפורים אליהם אנחנו לא מודעים, ומתוך קבלה מלאה של מלוא עצמנו, לצאת אל העולם עם המתנות הייחודיות שלנו. כי בכל העולם כולו, אין תבשיל-קדרת-אישיות כזו, כמו שלנו …
לעיתים, על מנת לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו אנו מבקשים לערוך שינוי מסוים. שינוי איכותי נובע מהיכולת לקבל את המציאות כפי שהיא, להתבונן בעצמנו במודעות, חמלה ומתוך רצון מודע, לזרוע זרעים חדשים של תקווה. את זרעי התקווה אנו נדרשים לטפח בתשומת לב, עקביות ואהבה.
במהלך חמשת המפגשים הבאים עלינו לטובה, נעצור את המירוץ, נפגוש את עצמנו מזווית ראיה שונה ומרתקת, נתבונן, נחקור, נחווה, נשתף, נזרע, נחבק ונצמח יחד.
חמשת המפגשים בנויים באופן שיאפשר חקירה עצמית ובין-אישית, יעודד אותך להגיע לתובנות עצמיות. בכל מפגש נחווה כלי אבחון אחר שיאפשר לנו לראות את עצמנו והסובבים אותנו מזווית ראיה חדשה, שאולי לא הכרנו קודם.
בסיום, אאסוף את כתבי היד והציורים שהתווספו במפגשים, נפגש לשיחה אישית מסכמת עם התייחסות לשאלה מרכזית שמעניינת אותך בימים אלו. שיחה אישית זו תאפשר סגירה הולמת לתהליך כולו.
כותבת את מכתב הפתיחה, והתרגשות גדולה אוחזת בי. בקרוב מתחילים!

מועד פתיחה קרוב ל”קווים יוצרים מציאות”

ניתן להזמין את הקורס/סדנה לארגונים. לפרטים ויצירת קשר.

 

צור קשר קבעו פגישת הכרות עוד היום

054-2388506
רויטל קינן, ייעוץ אישי והכוון מקצועי
קיבוץ יגור, 3006500
דוא”ל: revital.keinan5@gmail.com